Sådan finder du information om VALG

Få overblik over hvordan KOMBIT kommunikerer om VALG-projektet

På denne side kan du få overblik over de forskellige informationskanaler, som VALG-projektet benytter i sin kommunikation til kommunernes VALG-ansvarlige og andre relevante modtagere:

  • Hjemmesiden
  • FAQ
  • Statusmails
  • Nyhedsbreve

Hver kanal bliver kort beskrevet neden for.

VALGs hjemmeside

På denne hjemmeside finder du bl.a. generel information om VALG-projektet, information om implementeringen af den nye VALG-løsning og oplysninger om, hvordan projektet er organiseret – herunder hvordan kommunerne er repræsenteret og involveres.

Du kan gå til forsiden her.

FAQ

FAQ’en indeholder en række spørgsmål og svar om forskellige dele af valgprojektet.

Statusmails

VALG udsender jævnligt statusmails til kommunerne og øvrige myndigheder, med seneste nyt om VALG-projektet og implementeringen af den nye løsning. Modtagere af statusmails er myndighedernes VALG-projektledere, faglige ledere og øvrige kontaktpersoner.

Infosite

Der er udviklet et infosite til den nye VALG-løsning, hvor alt kommunikations- og implementeringsmateriale udstilles. Adgang til infositet gives via den fælleskommunale adgangsstyring (context handler) i den enkelte myndighed.

 

Skriv til os

Husk, at du altid kan kontakte os på valg@kombit.dk, hvis du har forslag til, hvordan vi kan forbedre kommunikationen om VALG.

 

Kontakt

Seniorkonsulent / Kommunikation
7268 8107